A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дернівська гімназія Кам'янка-Бузької міської ради Львівської області

Моніторинг


УКРАЇНА

ДЕРНІВСЬКА ГІМНАЗІЯ

КАМ’ЯНКА-БУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Поштовий індекс 80430, вул. Л. Українки, с. Дернів

e-mail: derniv@ukr.net ; код ЄДРПОУ 22358908


НАКАЗ

    09 червня 2022 р.                                                                                                       № 1-22/38

 

Про результати самооцінювання

за напрямом «Освітнє середовище»

 

      На виконання плану роботи гімназії, відповідно до здійсненого самооцінювання освітніх та управлінських процесів у школі за напрямом «Освітнє середовище» (Довідка додається), на підставі рішення педагогічної ради протокол № 5 від 09.06.2022 року

НАКАЗУЮ:

  1. Заступнику директора Катарині Г.Б.:
    1.  Протягом 2022-2023 н.р. вживати заходи щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, здійснення самооцінювання освітніх та управлінських процесів;
    2.  Вносити корективи до стратегії розвитку закладу освіти відповідно до актуальних проблем;
    3. Проводити навчання та інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій;
    4. При складанні розкладу уроків враховувати санітарно-гігієнічні норми.
    5.  Спланувати та заслухати питання адаптації педагогічних працівників на педагогічній раді.

 

  1. Завідувачу господарством Балушу Д. М.:
    1. Контролювати дотримання санітарних вимог щодо облаштування та утримання приміщень закладу (належний повітряно-температурний режим в кабінетах, чистота в навчальних кабінетах, спортивній залі, їдальні, належне утримання туалетних кімнат).
    2. Подбати про якісне штучне освітлення класних кімнат на другому поверсі;
    3. Облаштувати пандус на вході до гімназії;
    4. Облаштувати ресурсну кімнату;
    5. З метою створення безпечних і нешкідливих умов навчання та праці і створення нового сучасного освітнього простору здійснити косметичні ремонти протягом літнього періоду.
  2. Педагогічним працівникам:
    1. Неухильно дотримуватися правил внутрішнього розпорядку, норм педагогічної етики та поваги до гідності й прав здобувачів освіти;
    2. Брати участь у розробці документів, які визначають стратегію розвитку закладу освіти, регламентують роботу освітнього закладу;
    3. Активно використовувати протягом уроків технічне, лабораторне обладнання та наочність;
  3. Класним керівникам:
    1. Продовжити роботу з попередження булінгу та інших форм насилля, створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять;
    2. Формувати під час освітнього процесу культуру здорового харчування;
  4. Практичному психологу Семків О.В.:
    1.  Здійснювати належну системну роботи з адаптації та інтеграції учнів і педагогів до освітнього процесу;
    2.  Систематично проводити роботу з виявлення, реагування та запобігання булінгу, іншому насильству шляхом діагностування, індивідуальної роботи, проведенню тренінгових занять;
    3.  Продовжувати профілактично-просвітницьку, корекційно-розвивальну роботу з учасниками освітнього процесу;
    4.  Продовжити системну роботу щодо формування інклюзивного та розвивального середовища закладу.
  5. Завідуючій бібліотекою Ширій Г. І.:
    1. Спланувати проведення бібліотечних уроків, спрямованих на формування соціальної та культурної компетентностей учнів.
  6. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор                                                        Надія КАМІНСЬКА

__________________________________________________________________________________________________

Додаток

до наказу

від 09.06.2022 р. № 1-22/38

 

 

ДОВІДКА

за результатами самооцінювання

освітнього середовища, освітніх та управлінських процесів

за напрямом «Освітнє середовище» за 2021-2022 н.р.

 

 Під час спостереження за освітнім середовищем з’ясовано, що у цілому в закладі створено безпечні умови навчання та праці. Приміщення Дернівської гімназії Кам’янка-Бузької міської ради Львівської області - це двоповерхове приміщення, побудоване у 1979 році. Територія закладу освіти огороджена та є недоступною для несанкціонованого заїзду транспортних засобів. Недоступним для сторонніх осіб є і приміщення закладу освіти. У вечірній та нічний час територія охороняється.  Територія чиста, охайна. У гімназії навчається 124 здобувачі освіти, що не перевищує проектної потужності закладу (192 учні). Усі навчальні приміщення використовуються в освітньому процесі. На І поверсі навчаються учні початкових класів, займаються вихованці дошкільної групи. Учні базової школи навчаються на ІІ поверсі. Комбінована майстерня, їдальня розміщені в цокольному  поверсі. На території гімназії облаштований ігровий майданчик для учнів початкових класів та вихованців дошкільної групи. Для старшокласників встановлені  вуличні тренажери. У закладі наявний  навчальний кабінет української мови і літератури,  інформатики,  актова та спортивна зали, комбінована майстерня технічних видів праці. Відремонтована спортивна зала закладу освіти використовується для проведення занять з фізичної культури для учнів 1-9 класів . В початкових класах  наявні ноутбуки, багатофункційні прилади, проектори, екрани, фліпчарти, ламінатор. У закладі освіти є 9 комп’ютерів, 5 принтерів, 5 проекторів, 11 ноутбуків. Учителі закладу освіти мають своє робоче місце. У коридорі наявні місця для відпочинку учнів.

У закладі забезпечений комфортний повітряно-тепловий режим. У більшості класів виконуються вимоги до режиму освітлення. У деяких класах (на другому поверсі) неякісне штучне освітлення. Здійснюється вологе прибирання всіх приміщень. За результатами опитування переважна більшість здобувачів освіти (7-9 класів – 24 учні) (84%) та батьків (опитано 3,4,5-9 класи – 36 батьків) (86%)задоволені облаштуванням території закладу; практично всі учні (96%) та батьки (89%) оцінюють належну чистоту та облаштування навчальних кабінетів та спортивної зали. 75% опитаних учнів та 79% батьків задоволені температурним режимом у закладі освіти. На першому і другому поверхах облаштовані внутрішні туалети  для   хлопців, дівчат та дорослих. На першому поверсі в туалетних кімнатах є низькі унітази для наймолодших школярів.

Приміщення обідньої зали розраховане на 50 осіб, учні харчуються на двох перервах. У їдальні є перспективне меню, затверджене відповідними службами та щоденне меню, яке доступне учням (розміщене на інформаційному стенді). Приміщення їдальні, столи, лавки, місця для видачі готових страв чисті, їх регулярно миють з використанням дезинфекційних розчинів; організація харчування у школі сприяє формуванню культури здорового харчування в учнів. Більшість здобувачів освіти (80%) задоволені якістю приготування страв у їдальні. Переважну більшість (86%) опитаних педагогічних працівників задовольняють умови організації харчування у закладі освіти. Більшість батьків (96%) задоволені якістю харчування у гімназії. У закладі дотримується питний режим (у більшості навчальних кабінетів наявна бутильована вода), у приміщенні їдальні наявна переварена вода та відведено місце для її споживання.

Переважна більшість учнів закладу освіти (96%) обізнані з правилами поведінки в надзвичайних ситуаціях. Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки.   Практично всі (98 %) педагогічні працівники під час анкетування зазначають, що регулярно проводять інструктажі з охорони праці та безпеки життєдіяльності на початку навчальних занять. У кабінеті хімії, фізики, інформатики,  майстерні оприлюднені правила поведінки під час навчальних занять. Є журнали реєстрації інструктажів з охорони праці, безпеки життєдіяльності,  журнали реєстрації нещасних випадків з учнями та працівниками. У закладі освіти розроблений алгоритм дій у разі нещасного випадку із учасниками освітнього процесу, усі педагогічні працівники дотримуються його у разі настання нещасного випадку, що підтверджують результати опитування. Питання охорони праці розглядаються на засіданнях педагогічної ради, нарадах при директорові («Про підсумки роботи гімназії з питання  попередження дитячого травматизму, охорони життя  та здоров’я учасників освітнього процесу та про попередження дитячого травматизму під час літніх канікул» – травень 2022 року).

 Безконтрольне  використання Інтернету учнями становить сьогодні серйозну небезпеку. Щоб убезпечити учасників навчального процесу від доступу до небажаної інформації, у закладі використовуються інструменти обмеження доступу до небажаних сайтів, зокрема встановлені контент-фільтри на роутері TP-Link, блокування реклами “AdBlock” у браузері Google Chrome, також на комп’ютерах встановлено програми антивірусних шпигунів. Переважна більшість (92% здобувачів освіти) учасників освітнього процесу обізнані щодо безпечного користування Інтернетом. 3 батьками та здобувачами освіти проводяться інформаційні заходи щодо запобігання кібербулінгу, безпечного користування мережею Інтернет (заходи до дня безпечного інтернету – лютий 2022 року).

За наслідками вивчення документації, результатів опитування учасників освітнього процесу та фактів, встановлених під час спостереження за освітнім середовищем було виявлено, що у закладі організовується робота з адаптації та інтеграції учнів до освітнього процесу, педагогічних працівників до професійної діяльності. Психолог школи щорічно здійснює діагностування учнів 1, 5 класів на предмет адаптації до освітнього процесу. Питання адаптації протягом 1 семестру розглядається на засіданнях педагогічної ради.  Практичним психологом проводяться відповідні діагностування, консультації. Практично всі опитані батьки (68%) та більшість педагогів (83%) вказують на позитивні наслідки проведених заходів. У закладі освіти розроблено, затверджено та оприлюднено на сайті «Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки боулінгу», «Порядок реагування на доведені випадки булінгу», «План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу на 2021/2022 н.р.». Практичний психолог проводить тренінгові заняття, квести, бесіди для формування єдиного бачення  проблеми насильства, з’ясування потреб дітей і знаходження компромісу між індивідуальними і спільними потребами. У гімназії реалізовуються заходи із запобігання проявам дискримінації.  (42%) опитаних учнів почуваються цілком безпечно у закладі, 46% стверджують, що їм в  основному безпечно та психологічно комфортно  у закладі освіти; задоволені освітнім середовищем та умовами праці в закладі освіти всі педагогічні працівники. Практичним психологом та класними керівниками, представниками правоохоронних органів  проводиться відповідна інформаційно-роз’яснювальна робота. Всі учасники освітнього процесу взаємодіють на засадах взаємоповаги. Педагогічні працівники та керівництво гімназії організовують заходи із запобігання порушення правил поведінки (організовано чергування педагогічних працівників на перервах, при посадці в шкільний автобус). Правила поведінки для учнів доступні учням (розміщені на веб-сайті закладу, на інформаційних стендах у класах та коридорах).     Паралельно із загальношкільними правилами розроблені правила поведінки у кожному класі. Серед пріоритетних правил – старанність і наполегливість у навчанні, ввічливість, повага, можливість себе проявити. Практично всі опитані батьки (93%) зазначають, що ознайомлені з правилами поведінки для учнів. Переважна більшість здобувачів освіти (96%), що взяли участь в анкетуванні, ознайомлені та дотримуються правил поведінки. У гімназії здійснюється аналіз причин відсутності учнів на уроках, результати узагальнюються та вживаються відповідні заходи.

Приміщення та територія закладу освіти облаштовані з урахуванням принципів універсального дизайну та розумного пристосування. Переважній більшості батьків (86%) подобається дизайн приміщень вестибюлів і актової зали. Під час викладання окремих предметів формуються навички здорового способу життя та екологічно доцільної поведінки здобувачів освіти. Наявне у закладі освіти обладнання та засоби навчання використовуються у навчально-пізнавальній діяльності для формування ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти. Освітнє середовище мотивує здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями. Простір гімназії містить елементи та осередки, що зацікавлюють здобувачів освіти до пізнавальної діяльності. У класах НУШ кімнати  поділені на осередки (навчально-пізнавальний, тематичний, ігровий, творчої діяльності, живої природи, відпочинку, класної бібліотеки, осередок вчителя). На  першому поверсі у туалетних  кімнатах для хлопців і дівчат є низькі унітази для наймолодших школярів. Учні 1-4 класів забезпечені  меблями, висота яких регулюється, шафами для одягу, книжковими шафами з різною висотою полиць.

У 2021-2022 н. р. у закладі освітні послуги отримують четверо дітей з ООП (троє учнів та вихованець дошкільної групи). Ці діти оточені величезною увагою та  підтримкою педагогів та усієї команди психолого-педагогічного супроводу. Педагоги, які працюють в інклюзивних класах (групі) використовують ігрову терапію, особистісно орієнтоване, кооперативне навчання.  Крім уроків та годин з асистентом вчителя(вихователя) діти займаються з вчителем логопедом та практичним психологом відповідно до графіку корекційно-розвиткових  годин. Класи  в основному забезпечений навчальним обладнанням, дидактичними матеріалами. Немає відповідних підручників. 

Аналіз відповідей батьків учнів дає підстави стверджувати, що діти охоче йдуть до школи (86%); розклад занять в основному задовольняє здобувачів освіти (88%); більшість учнів відвідує шкільну бібліотеку для отримання необхідних підручників та художньої літератури(58%), у той же час 33% учнів взагалі не відвідують бібліотеку.

 

    

 Рівні оцінювання за вимогами:

  • забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці – достатній;
  • створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насилля та дискримінації – достатній;
  • формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору – достатній.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень