A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дернівська гімназія Кам'янка-Бузької міської ради Львівської області

Про створення робочої і моніторингової груп та проведення комплексного самооцінювання за напрямом «Система оцінювання»

 

УКРАЇНА

ДЕРНІВСЬКА ГІМНАЗІЯ

КАМ’ЯНКА-БУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Поштовий індекс 80430, вул. Л. Українки, с. Дернів

e-mail: derniv@ukr.net ; код ЄДРПОУ 22358908


НАКАЗ

12 вересня 2022 р.                                                                                                           № 1-22/____

Про створення робочої і моніторингової груп

та проведення комплексного самооцінювання

за  напрямом «Система оцінювання»

        Відповідно до Законів України «Про освіту» (стаття 41, частини 3 ст.48) та «Про повну загальну середню освіту» (стаття 42), Порядку проведення моніторингу якості освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України 16 січня 2020 року № 54, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 лютого 2020 року за № 154/34437, Методики оцінювання освітніх і управлінських процесів ЗЗСО, наказу МОНУ «Про затвердження методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗЗСО» від 30.11.2020 №1480, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в Дернівській гімназії з метою розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти у школі, постійного підвищення якості освітньої діяльності

НАКАЗУЮ:

1. Провести у 2022-2023 н.р. комплексне вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямом «Система оцінювання результатів навчання здобувачів освіти».

2. Призначити заступника директора з навчально-виховної роботи Катарину Г. Б. відповідальною особою із забезпечення якості, забезпечення оперативного керування процесом вивчення.

3.   Затвердити склад робочої групи  (Додаток 1).

4. Затвердити орієнтовний План роботи робочої групи з проведення самооцінювання. (Додаток 2).

5. Відповідальній особі Катарині Г. Б.:

5.1. координувати результативне запровадження внутрішньої системи забезпечення якості;

5.2. систематично проводити навчання з членами робочих груп щодо визначення і аналізу відповідного компоненту системи забезпечення якості;

5.3. узагальнити результати самооцінювання та визначити рівень освітньої діяльності закладу освіти;

5.4. підготувати висновки і визначити шляхи вдосконалення освітньої діяльності.

6. Членам робочої групи:

6.1. використовувати такі методи збору інформації як вивчення документації, спостереження за навчальним заняттям, опитування та анкетування всіх учасників освітнього процесу;

6.2. підготувати перелік запитань для проведення анкетування серед педагогічних працівників, батьків та учнів, яким виповнилося 14 років, за напрямами відповідно до критеріїв оцінювання освітніх та управлінських процесів закладу та внутрішньої системи забезпечення якості освіти (Додаток 3);

6.3. підготувати звіт до 01.06.2023 року за результатами самооцінювання з пропозиціями про удосконалення освітньої діяльності.

7. Заслухати звіт про результати самооцінювання на засіданні педагогічної ради у червні 2023 року та врахувати її рішення при коригуванні  освітньої програми та річного плану роботи школи на 2023-2024 навчальний рік.

8. Оприлюднити звіт про результати самооцінювання та спостереження на сайті закладу.

9.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 Директор                   Надія КАМІНСЬКА

З наказом ознайомлені:                      __________                        Катарина Г.Б.

                                                                              ___________                         Флис Т.В.

                                                                              ___________                         Семків Г.І.

                                                                                  ___________                      Пелипець О.І.

                                               Додаток 1

до наказу Дернівської гімназії

№ 1-22/___   від 12.09.2022

 

 

СКЛАД РОБОЧОЇ ГРУПИ

з вивчення та самооцінювання системи оцінювання результатів навчання здобувачів освіти

 

1. Катарина Г. Б., заступник директора з навчально-виховної роботи, голова робочої групи;

2. Флис  Т. В., вчитель української мови і літератури;

3. Семків Г. І., вчитель фізики і математики;

4.  Пелипець О. І., вчитель початкових класів;

5. Зуб І. М. , член батьківського комітету 8 класу;

6.  Сава Вероніка, голова учнівського самоврядування;

 

 Додаток 2

до наказу Дернівської гімназії 

№ 1-22/___   від 12.09.2022

 

Орієнтовний план роботи робочої групи

з проведення вивчення й самооцінювання

якості освітньої діяльності за  напрямом «Система оцінювання»

 

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

І засідання

1

Організація та проведення комплексного вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності у 2022 –2023 н.р.

До 20.09.22

Катарина Г. Б., відповідальна особа

2

Затвердження членів робочої групи з питань вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності

 

Заступник директора

3

Ознайомлення з критеріями, індикаторами оцінювання освітньої діяльності за напрямами

 

Катарина Г. Б.,  відповідальна особа

ІІ засідання

4

Провести навчання з членами робочих груп щодо визначення і аналізу відповідного компоненту системи забезпечення якості

До 25.09.22

 Катарина Г. Б., відповідальна особа

5

Підготувати опитувальні анкети, узгодити їх зміст

До 01.11.2022

Члени робочих груп

6

Про проведення опитування серед здобувачів освіти та їх батьків, педагогічних працівників

До 05.03.2023

Члени робочих груп

ІІІ засідання

7

Про підготовку звіту за результатами самооцінювання за напрямами

До 30.04.2023

Катарина Г. Б.

ІV засідання

8

Про узагальнення результатів самооцінювання та визначення рівня освітньої діяльності закладу освіти

До 01.06.2023

Катарина Г. Б.

ІV засідання

9

Про визначення шляхів вдосконалення освітньої діяльності

На засіданні педагогічної ради

Педагогічний колектив

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

до наказу Дернівської гімназії 

№ 1-22/___   від 12.09.2022

 

Критерії, індикатори оцінювання

якості освітньої діяльності за  напрямом «Система оцінювання»

 

Напрям оцінювання «Система оцінювання здобувачів освіти»

Вимога/правило організації освітніх і управлінських про-цесів ЗО та внут-рішньої системи забезпечення якості освіти

Критерії оцінювання

Індикатори оцінювання

Методи збору інформації

 

2.1. Наявність системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання

2.1.1. Учні отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання результатів навчання

2.1.1.1. У закладі оприлюднено критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень

2.1.1.1. Вивчення документації, спостереження, опитування

2.1.1.2. Частка здобувачів освіти, які в закладі освіти отримують інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень

2.1.1.2. Опитування

2.1.2. Система оцінювання в закладі освіти сприяє реалізації компетен-тнісного підходу до навчання

2.1.2.1. Частка педагогічних працівників, які застосовують систему оцінювання, спрямовану на реалізацію компетентнісного підходу

2.1.2.1. Спостереження

2.1.3. Учні вважають оцінювання результатів навчання справедливим, неупередженим, об’єктивним, доброчесним

2.1.3.1. Частка здобувачів освіти, які вважають оцінювання результатів їх навчання у закладі освіти справедливим і об’єктивним

2.1.3.1. Опитування

2.2. Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому (за потреби) підтримки в освітньому процесі

2.2.1. У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання учнів

2.2.1.1. У закладі освіти систематично проводяться моніторинги результатів навчання здобувачів освіти

2.2.1.1. Вивчення документації, опитування

2.2.1.2. За результатами моніторингів здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти, приймаються рішення щодо їх коригування

2.2.1.2. Опитування

2.2.2. У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання

2.2.2.1. Педагогічні працівники за допомогою оцінювання відстежують особистісний поступ здобувачів освіти, формують у них позитивну самооцінку, відзначають досягнення, підтримують бажання навчатися, запобігають побоюванням помилитися

2.2.2.1. Спостереження, опитування

2.3. Спрямованість системи оцінювання на формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до само оцінювання

2.3.1. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання

2.3.1.1. Педагогічні працівників надають здобувачам освіти необхідну допомогу в навчальній діяльності

2.3.1.1. Опитування

2.3.1.2. Частка здобувачів освіти, які відповідально ставляться до процесу навчання, оволодіння освітньою програмою

2.3.1.1. Опитування

2.3.2. Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання учнів

2.3.2.1. Педагогічні працівники в системі оцінювання навчальних досягнень використовують прийоми самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти

2.3.2.1. Спостереження, опитування

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень