План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу на
2022/2023 н.р.
№ з/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
Діагностичний етап |
||||
1 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
|
Вересень |
Психолог |
2 |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року |
Класні керівники, психолог |
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
1 |
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » |
М/о класних керівників |
Жовтень |
Голова м/о
|
2 |
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» |
Педагогіч- ний колектив |
Жовтень |
Психолог |
3 |
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах |
Батьки здобувачів освіти |
Грудень |
Директор
|
4 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
3 – 9 |
Упродовж року |
Психолог |
5 |
Контроль стану попередження випадків боулінгу |
Нарада при директорі |
Квітень |
Директор |
6 |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Педагогічний колектив |
Березень |
Психолог |
7 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Директор |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
1-9 |
Упродовж року |
Класні керівники |
3 |
Проведення заходів в рамках тижня: “Толерантність – шлях до взаємодії.”
|
3-7 |
листопад |
Психолог, Педагог-організатор |
4 |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії |
1-9 |
Упродовж року |
Класні керівники, учителі літератури, історії |
5 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
3-9 |
05-10 грудня |
Класні керівники, учитель правознавства, психолог |
Психологічний супровід |
||||
1 |
Діагностика стану психологічного клімату класу |
1-9 |
Упродовж року |
Психолог |
2 |
Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час |
1-9 |
Упродовж року |
Психолог |
3 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
1-9 |
Упродовж року |
Психолог |
4 |
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу |
1-9 |
Упродовж року |
Психолог |
Робота з батьками |
||||
1 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
1-9 |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
1-9 |
Упродовж року |
Психолог |
3 |
Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» |
За запитом |
Січень – Лютий |
Психолог |
4 |
Інформаційна робота через інтернет-сторінки |
|
Упродовж року |
Педагог-організатор |