A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дернівська гімназія Кам'янка-Бузької міської ради Львівської області

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу на 

2022/2023 н.р.  

№ з/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

 Діагностичний етап

1

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

 

Вересень

Психолог

2

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

–      спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

–      психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

–      соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

–      визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Класні керівники,

 психолог

 Інформаційно-профілактичні заходи

1

Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »

М/о класних керівників

Жовтень

Голова м/о

 

2

Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»

Педагогіч-

ний колектив

Жовтень

Психолог

3

Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах

Батьки здобувачів освіти

Грудень

Директор

 

4

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

3 – 9

Упродовж року

Психолог

5

Контроль стану попередження випадків  боулінгу

Нарада при директорі

Квітень

Директор

6

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

Педагогічний колектив

Березень

Психолог

7

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогічний колектив

Упродовж року

Директор  

 Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

1-4

Упродовж року

Класні керівники

2

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

1-9

Упродовж року

Класні керівники

3

Проведення заходів в рамках тижня: “Толерантність – шлях до взаємодії.”

 

3-7

листопад

Психолог,

Педагог-організатор

4

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії

1-9

Упродовж року

Класні керівники, учителі літератури, історії

5

Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»

3-9

05-10 грудня

Класні керівники, учитель правознавства,  психолог

 Психологічний супровід

1

Діагностика стану психологічного клімату класу

1-9

Упродовж року

Психолог

2

Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час

1-9

Упродовж року

Психолог

3

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

1-9

Упродовж року

Психолог

4

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

1-9

Упродовж року

Психолог

Робота з батьками

1

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

1-9

Упродовж року

Класні керівники

2

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

1-9

Упродовж року

Психолог

3

Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

За запитом

Січень – Лютий

Психолог

4

Інформаційна робота через інтернет-сторінки

 

Упродовж року

Педагог-організатор

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень